2025-02-09
Skladacie e-bicykle sa dodávajú vo všetkých tvaroch a veľkostiach, od malých strojov orientovaných na dochádzanie, navrhnutých na cestovanie na poslednú míľu až po vysokovýkonné elektrobicykle s tučnými pneumatikami. Tento článok obsahuje jednu z nich – V tejto recenzii Engwe Engine Pro 750w sa podrobne pozriem na špecifikáciu a poskytnem vám úplnú správu o testovacej jazde.
Predtým, ako som dostal tento e-bike, bol som s ním oboznámený Značka Engwe – ich rad skladacích elektrobicyklov s tučnými pneumatikami je populárny a má dobrú sledovanosť v mnohých európskych krajinách. Pôvodne som očakával, že dostanem základný model, takže som bol príjemne prekvapený, keď som otvoril krabicu a našiel som „špičkový“ Engine Pro 750w so špičkovým výkonom 1000W.
☑️ Balenie a dodanie: Bicykel bol odoslaný na mieste a dostal som ho Engwe Engine Pro do 4 dní od zadania objednávky. Bicykel bol veľmi dobre zabalený (pozri fotografie) a doručenie bolo prostredníctvom sledovanej zásielky UPS.
☑️ Hmotnosť balenia: Treba poznamenať, že krabica je veľmi ťažká na to, aby ju jedna osoba zdvihla sama – odporučil by som, aby krabicu premiestňovali dvaja ľudia, pretože váži takmer 35 kg.
☑️ Zhromaždenie: Sú s tým spojené nejaké montážne práce. Našťastie Engwe obsahuje všetky potrebné nástroje a dobre napísaný manuál. Je potrebné namontovať predné koleso. Plus stĺpik riadenia, pedále, predný blatník a sedlovka/sedlo. Ak nie ste spokojní s montážou bicykla sami, odporučil by som nájsť miestneho mechanika bicyklov.
☑️ Nabíjanie batérie: Pred použitím sa odporúča úplne nabiť batériu – to trvá 3-4 hodiny. Nabíjačka má zástrčku EÚ, ale dodáva sa s adaptérom na zástrčku pre Spojené kráľovstvo.
☑️ Všeobecná podmienka: Na laku som nenašiel žiadne stopy ani škrabance a bicykel bol v krabici veľmi dobre chránený.
Jedna vec, ktorá ma na tomto e-biku zaujala, je špecifikácia. The Engwe Engine Pro sa môže pochváliť celoodpruženým podvozkom, hydraulickými kotúčovými brzdami a veľmi inteligentným plnofarebným displejom s množstvom funkcií a prispôsobení. Navyše je tu ďalší bonus v podobe funkcie regenerácie motora. Elektrobicykel s cenou pod 1500 XNUMX EUR má množstvo technických funkcií.
motor: Engwe používa 750w 48v prevodový motor zadného náboja, integrovaný do šesťlúčového dizajnu magnetického kolesa. Maximálny nominálny výstupný výkon je 750 W, ale s novou batériou dosiahne maximum 1000 18 W. Regulátor dokáže spracovať maximálne 979 ampérov, čo by dalo maximálny výkon XNUMX wattov (keď je batéria plne nabitá).
regeneratívne engine brzdenie: Toto vracia malé množstvo energie späť do batérie, keď bicykel beží – testoval som to, pozrite si podrobnejšie hodnotenie nižšie.
Batéria: Táto najnovšia verzia má batériu 48v 16Ah (768Wh), čo je na bicykel za túto cenu slušná kapacita. Ešte som otestoval plný dojazd, ale po jazde dlhej približne 6 km sa vybilo 9 % batérie (na test som často používal režim plného výkonu).
Displej: Plne farebný displej prekypuje funkciami a funkciami, ktoré zahanbia mnohé drahšie displeje e-bikov. Môžete napríklad prispôsobiť jednotlivé úrovne asistencie a povoliť funkcie, ako je regenerácia engine brzdenie. Môžete tiež zobraziť výstupný výkon a napätie batérie v reálnom čase.
Vzdialená klávesnica: Klávesnica s piatimi tlačidlami je veľmi prehľadná a nachádza sa vedľa rukoväte ľavej ruky (vedľa palcového plynu).
Dvojité odpruženie: Vpredu je niekoľko mäsitých odpružených vidlíc, ktoré sa zdajú byť dosť robustné, a zadný tlmič. Aj keď sedím na bicykli (vážim 102 kg), zadné odpruženie funguje veľmi dobre a nekleslo. Predné vidlice majú uzamykaciu funkciu a majú určité nastavenie predpätia.
Hydraulické kotúčové brzdy: Brzdy Logan nie sú značka, ktorú by som poznal. Ale fungujú veľmi dobre a ich doterajšiemu výkonu nemôžem nič vytknúť. Dal by som ich na rovnakú úroveň ako Shimano MT200.
8-rýchlostné radenie Shimano Altus: 8-rýchlostná spúšťová prehadzovačka spárovaná so zadnou prehadzovačkou Shimano Altus zaisťuje veľmi presné a ostré radenie hneď po vybalení. Môj koniec nebolo potrebné upravovať, aj keď sa to môže líšiť od bicykla k bicyklu.
Nákladný regál: Súčasťou balenia je veľmi odolný nosič a zmestí sa doň nosič pre psa alebo dokonca detská sedačka. Prípadne by ste mohli použiť veľký košík na výlety do obchodov.
Engwe Engine Pro 750w je nabitý funkciami, ktoré zvyčajne nenájdete na e-biku tejto ceny. Dobre vidieť hydraulické kotúčové brzdy a 8-stupňové radenie. Odpruženie funguje dobre a celkový pocit z bicykla je robustný. Veľký nákladný regál rozširuje všestrannosť, vďaka čomu je možné ho použiť na prepravu veľkých predmetov (napríklad nákupov), najmä spolu s veľkými Zadná nosná taška Engwe.
Poslali mi Engwe Engine Pro, aby som si ho nechal, takže v najbližších týždňoch najazdím viac kilometrov. Toto je založené na mojej prvej testovacej jazde okolo 6 míľ.
Pohodlie a veľkosť: Engwe je veľký bicykel, ale je navrhnutý tak, aby na ňom jazdili jazdci rôznych výšok. Mám 6'1″ (185 cm) a s nastavenou výškou riadidiel a sedla som zistil, že Engine Pro je skutočne veľmi pohodlný. Gélové sedlo ponúkne oporu pre jazdcov so širšími sedacími kosťami. Moja dcéra, ktorá má 5'8″ (176 cm), to tiež považovala za pohodlné – predstavoval by som si, že ktokoľvek oveľa menší ako 5'4″ by mohol mať problémy, pretože je tam dosť dlhý dosah a výška riadidiel je stále dosť vysoká, aj keď sú úplne spustené.
Výkon (pedálový asistent): Engwe používa tradičný snímač kadencie pedálu (meria otáčky pri šliapaní) a má veľmi plynulý chod. Nezapína a nevypína sa – sila prichádza dostatočne silná na počiatočné odtlačenie a potom sa postupne zvyšuje. V režime plného výkonu sa výkon neustále zvyšuje, až kým vaša kadencia pedálov nedokáže udržať rýchlosť približne 22 míľ za hodinu. Môžete pokračovať v šliapaní duchom a motor bude pokračovať do rýchlosti asi 28 mph (na rovine).
Výkon (iba plyn): Palcový plyn umiestnený vedľa ľavej rukoväte bude veľmi užitočný pre jazdcov s obmedzenou pohyblivosťou. Dá sa použiť v spojení s pedálovým asistentom alebo samostatne. Na rovine (v plnom výkone) mi to išlo pohodlne až 28 mph a pri miernom poklese až 32 mph. V miernych stúpaniach by rýchlosť výrazne klesala a v strmých kopcoch bolo potrebné šliapať, aby bicykel šiel.
Hluk motora: Na rozdiel od a motor s priamym pohonom (ktoré sú prakticky tiché) tento motor používa a planétový prevodový systém zlepšiť efektivitu. Vďaka tomu je v režime plného výkonu dosť hlučný a motor vydáva počuteľné pískanie. Pre tento typ motora je to celkom normálne.
Lezenie do kopca: Skúšal som Engwe na niekoľkých veľmi krátkych a strmých kopcoch (maximálny sklon 20 %) a v režime plného výkonu som potreboval pridať iba miernu silu šliapania, aby som mohol ísť ďalej – určite v rámci komfortnej zóny väčšiny jazdcov. Ako je uvedené vyššie, v kopcoch musíte šliapať, ak používate plyn (toto môže byť menší problém pre ľahkého jazdca).
manipulácia: Elektrobicykle s tučnými pneumatikami nie sú vždy tou najlepšou voľbou pre jazdu na asfalte – vyšší valivý odpor a šírka pneumatík môžu spôsobiť, že budú trochu pomalé. Engwe Engine Pro sa v tomto ohľade necítil príliš zle, ale mohli ste cítiť, ako pneumatiky ovplyvňujú ovládanie v úzkych zákrutách pri nízkej rýchlosti. Pri vyšších rýchlostiach to nebolo také badateľné.
Brzdenie: Hydraulické brzdy Logan na mňa urobili dojem – pri strmých zjazdoch som nezaznamenal žiadne slabnutie bŕzd a fungovali dobre s dobrým záberom a moduláciou. Doštičky vyzerajú ako bežné hydraulické brzdové doštičky Shimano.
zavesenie: Predná odpružená vidlica s vinutou pružinou s aretáciou a nastavením predpätia. Tieto vidlice vyzerajú „lepšie“ ako niektoré vidlice, ktoré nájdete na e-bicykloch s podobnou cenou. V kombinácii s veľkými pneumatikami odviedli skvelú prácu pri vyhladení drsnej vozovky použitej na testovaciu jazdu. Rovnako na mňa zapôsobilo zadné odpruženie – má 100 mm zdvihu a napriek mojej ťažkej hmotnosti fungovalo naozaj dobre a počas testovacej jazdy nespadlo. Navyše to pridalo na komforte, vďaka čomu sa bicykel jazdí takmer na „magickom koberci“.
skladacie: Skladanie Engwe je jednoduché a akonáhle sa do toho pustíte, trvá to menej ako pár minút – na začiatku to však môže byť trochu zložitejšie, a preto by som odporučil, aby ho na zadnú časť auta alebo dodávky zdvihli dvaja ľudia. .
Na základe mojich prvých dojmov z jazdy je na Engwe Engine Pro 750w skvelá zábava! Je veľmi pohodlný a na cestách sa cíti príjemne a stabilne. Vďaka vysokoobjemovým pneumatikám v kombinácii s dvojitým odpružením máte pocit, akoby ste sa vznášali vo vzduchu!
Výkon motora 750 W je veľmi silný a všetky kopce okrem tých najstrmších sú takmer bez námahy, pričom je potrebný len minimálny vstup jazdca. Schopnosť nakonfigurovať asistenciu je tiež veľkým bonusovým faktorom (viac o tom nižšie). Mať plyn bude skvelé pre jazdcov, ktorí majú problémy s úvodným štartom kvôli zdravotným problémom a je to skvelé, ak si chcete len oddýchnuť od pedálovania.
Mal som možnosť otestovať regeneračný systém, aby som zistil, či skutočne funguje. Nižšie som podrobne popísal, ako (a či) to funguje a ako ho aktivovať.
Najprv musíte byť v režime Eco. Potom sa zdá, že funguje iba pri úrovni asistencie 1 alebo 0. Že funguje, zistíte, keď indikátor napájania (na displeji) zozelenie. Keď schádzate z kopca (alebo šliapete do pedálov bez asistencie), zelený pruh sa predĺži, pretože do batérie sa vracia viac energie.
Aby ste dosiahli maximálnu regeneráciu, budete musieť jazdiť rýchlosťou 20 míľ za hodinu. Motor sa efektívne premení na veľké dynamo a pri zjazde zo strmého kopca môžete cítiť odpor. V skutočnosti som to skúsil na niekoľkých strmých zjazdoch a motorka sa nerozbehla nad 21 míľ za hodinu a mám pocit, že sú brzdy mierne zatiahnuté.
Ak je to dostatočne dlhé klesanie, mali by ste vidieť zvýšenie percenta batérie – po zostupe približne pol míle sa batéria zvýšila z 54 % na 71 %. Ale hneď ako som vyšiel na ďalší kopec, batéria bola späť na 54%.
Tu sa veci komplikujú. V Spojenom kráľovstve a EÚ aktuálne zákon o e-bicykloch uvádza trvalý výkon 250 W (prijateľný je aj vyšší špičkový výkon 500 W) s maximálnou asistovanou rýchlosťou 15.5 mph (25 km/h) a plynom, ktorý nemožno použiť okolo 6 km/h.
Osobne si myslím, že na to, aby sme povzbudili viac ľudí, aby používali e-bicykle, je potrebné revidovať zákon, ale elektrické bicykle ako Engwe stierajú hranice medzi e-bikom a mopedom, pretože sa dajú použiť ako oboje. Engwe Engine Pro je možné v prípade potreby jednoducho obmedziť Engwe Engine X čo je cestná legálna verzia.
Víťaz: ENGINE PRO
Engwe Engine Pro 750w (špičkový 1000W) je veľa e-biku za tie peniaze. Pôsobí robustne a pôsobí dobre poskladaným dojmom. Má len jedno negatívum – je dosť ťažký. Prichádza s hmotnosťou 32 kg, čo bude pre niektorých ľudí príliš ťažké na to, aby vyšli po schodoch alebo dokonca nastúpili do zadnej časti auta.
Výkon motora zadného náboja je silný a hladký. Ešte som otestoval celý dojazd batérie, ale neoficiálne správy naznačujú skutočný dojazd okolo 40 míľ (64 km) s použitím zmiešanej asistencie. K dispozícii je ekologický, normálny a športový režim – plus výber až z 9 úrovní asistencie (5 po vybalení). A máte možnosť doladiť úrovne asistencie a zapnúť regeneračný systém. Nechýba ani funkcia automatického podsvietenia, ktorá rozsvieti svetlá hneď, ako sa zotmie.
Som ohromený množstvom prispôsobení, ktoré môžete vykonať prostredníctvom displeja – tento bicykel si môžete skutočne prispôsobiť tak, aby vyhovoval vašim individuálnym potrebám. Celkovo môžem Engwe Engine Pro 750w vrelo odporučiť – ak hľadáte všestranný a odolný skladací e-bike s taškami výkonu, pohodlia a množstvom technických funkcií, je ťažké ho poraziť za cenu.
Skontrolujte, čo si myslia ostatní používatelia
Nákup priamo z našej webovej stránky zaručuje najnovšiu verziu so všetkými aktualizáciami!
1.499€ Pôvodná cena: 1.499 €.1.479€Aktuálna cena je: 1.479€. Pridať do košíka
1.299€ Pôvodná cena: 1.299 €.1.149€Aktuálna cena je: 1.149€. Pridať do košíka
ENGWE EBIKES
ENGWE® Online Shop ponúka exkluzívne ponuky na pokročilé e-bicykle za prijateľné ceny. Náš dobre zásobený obchod vám dodá tovar v priebehu niekoľkých dní. Túto webovú stránku prevádzkuje distribútor z Slovenska (nie oficiálna stránka). Oceňujeme vašu dôveru a lojalitu k ENGWE®.
ENGWE ENGINE PRO -
1.499€Pôvodná cena: 1.499 €.1.479€Aktuálna cena je: 1.479€.Ahora ya estoy utilizando mi Engwi y, aunque aun no he relizado todas las pruebas puedo decir, que si la suspend funcionara como esperaba de ella y como dicen otros evaluationadores, le podria asignar las 5 estrellas. Toto je pre mňa tocado a mi la unica Engwi con la horquilla delantera i la odpruženie centrálne, que de vista estan muy bien per no funcionan en absoluto. On ma zamýšľa nad tým, aby som bol vyšší ako riešenie, ale tampoco alebo encuentro. Ahora eligiria otra que a ser posible tuviese el respaldo tecnico necesario.
ENGWE ENGINE PRO -
Recenzované dňa Júna 21, 2024 by PayHelp1.499€Pôvodná cena: 1.499 €.1.479€Aktuálna cena je: 1.479€.Ahoj John,
Pozrite si video, ktoré musí byť obmedzené na rýchlosť ENGWE ENGINE PRO.
https://drive.google.com/file/d/1egrZaNjMTRvLqWx08yGUu91yGx7Q5-KD/view
¡Gracias y por favor avíseme si tiene alguna pregunta!
Miguel
ENGWE ENGINE PRO -
1.499€Pôvodná cena: 1.499 €.1.479€Aktuálna cena je: 1.479€.ahoj, quiero limitar la bicicleta a 25 km hora pero no me deja, como puedo hacerlo?
ENGWE ENGINE PRO -
1.499€Pôvodná cena: 1.499 €.1.479€Aktuálna cena je: 1.479€.Gutes fahrad
ENGWE ENGINE PRO -
Recenzované dňa Júna 4, 2024 by PayHelp1.499€Pôvodná cena: 1.499 €.1.479€Aktuálna cena je: 1.479€.Bonjour FOURMENT,
Merci de nous faire part de vos commentaires. Nous sommes heureux que vous soyez satisfait de votre vélo.
N'hésitez pas à nous contacter a vous avez des otázky!
pozdravy,
Équipe Engwe